سانس ویژه استخرشنا برای یهودیان متدین که با لباس، شنا می‌کنند، چون معتقدند که هم مردان و هم زنان باید بدنشان را بپوشانند و نمیتوانند برهنه باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیشرفت تکنولوژی و علم، پرده‌های شنی در آینده جای پرده‌های پارچه‌ای را خواهند گرفت. منبع: خبرفوری
در آینده ممکن است شاهد رشد بال‌هایی از پشت مردم باشیم یا پهپاد‌هایی که به مردم متصل شده اند... شاید کسی ورزشی را بیابد که به شش بازو نیاز دارد یا نوع جدیدی از شنا را اختراع کند.
شاهو محمدی، شناگر سندروم داون و اهل مهاباد پس از پیروزی در مسابقات المپیک ویژه برلین و کسب مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر و کسب مدال برنز در ماده شنای ۱۰۰ متر پروانه در بدو ورود به کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: ۸۰ درصد پرونده حقوقی متروپل هم پیش رفته است. اسیب شناسی و کارشناسی قوه قضائیه در مورد متروپل در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت امیدواریم آنان نیز این مقوله را مطمح‌نظر قرار دهند تا در آینده شاهد وقوع این قبیل حوادث ناگوار و تلخ نباشیم. در قضیه رسیدگی به حادثه متروپل، قوه قضاییه مسئله‌محوری را در دستور کار قرار داد و رسیدگی به این حادثه از مصادیق رویکرد مسئله‌محورانه دستگاه قضایی است.
مرد استرالیایی که به مدت سه سال برای شکستن رکورد جهانی شنا سوئدی تمرین کرد گفته که تلاش کرده تا الهام بخش پسر یک ساله اش باشد و به او نشان دهد هیچ چیز غیرممکن نیست.
اگرچه مهارت‌های فوتبالی دریبل‌بات در سطح لیونل مسی، فوتبالیست مطرح آرژانتینی، نیست، اما توانایی حمل توپ در زمین‌های مختلف شنی، سنگریزه ای، گلی و برفی را دارد. همچنینی، این ربات در صورت زمین خوردن به لطف سامانه ریکاوری خود توانایی برخاستن و ادامه حمل توپ را دارد.
یک نهنگ غول‌پیکر 40 تنی در حال شنا در سواحل والنسیا در اسپانیا با خمیدگی شدید در بدن 17 متری خود فیلمبرداری شده است که به نظر می رسد یک مورد بارز اسکولیوز باشد.
یک ستاره شناس ژاپنی برخورد  شهاب سنگ با ماه را در یک ویدئو ثبت کرده است. این رویداد به ایجاد بارقه نور کوتاهی در سمت تاریک سیاره منجر شده است.
آیا عامل زلزله ترکیه دخالت یک نیروی ساخت بشر است؟ این ادعا و شایعه وقوع زلزله بر اثر هارپ را دکتر فریبرز ناطقی الهی استاد دنشگاه تهران و رییس موسسه زلزله شناسی تهران با قدرت رد می‌کند و در این ویدیو به این ابهام ها پاسخ داده است. منبع: خبرآنلاین
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
شترها می توانند برای مدت طولانی بدون غذا یا آب زنده بمانند. آنها به راحتی می توانند 90 کیلوگرم اضافی حمل کنند و می توانند حدود 32 کیلومتر در روز در آب و هوای خشن بیابان راه بروند.
تی‌جی فلایینگ فیش با وزن ۱.۶۳ کیلوگرم در شکل کنونی خود، می‌تواند به مدت شش دقیقه در هر بار شارژ باتری شناور بماند یا به مدت ۴۰ دقیقه زیر آب حرکت کند. همچنین، این کوادکوپتر می‌تواند تا عمق حداکثر سه متری فرود بیاید و حداکثر سرعت آن زیر آب، دو متر در ثانیه است.
یک عقاب بعد از شکار به آب می‌افتد و در حالی که طعمه را در چنگال دارد؛ خود را به ساحل می‌رساند.
پرویز امینی، جامعه شناس اصولگرا در شبکه افق سیما گفت: اگر استدلال منطقی برای عموم نیاوریم ناممان جمهوری اسلامی است، اما مردم را برای اجرای سیاست‌هایمان همراه نداریم.
رهبر چچن هنگام انجام شنا سوئدی فرم بسیار بدی داشت و این تردید وجود دارد که حتی یک حرکت را به درستی انجام داده باشد.
دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
ماهی رباتیکی را تصور کنید که که در حین شنا، ذرات میکروپلاستیک را از آب خارج می‌کند. این مفهوم اکنون به واقعیت تبدیل شده است.
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند. ما همه‌چیز را سیاسی کردیم و خودمان این بازی را شروع کردیم.
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: درباره کوتاه‌ترین زمان اعلام علت مرگ مرحومه مهسا امینی، گفت: با توجه به اینکه آزمایش‌های انجام شده بخشی آسیب شناسی است، حدود دو الی سه هفته فرایند آزمایش‌ها انجام می‌شود و پس از این مدت علت فوت به مقام قضایی اعلام می‌شود.
کودک ۸ ساله اهل مشهد که بدون حضور خانواده در ساحل بابلسر در حال شنا بود، گرفتار امواج خروشان شد؛ که با هوشیاری غریق نجات‌ها از مرگ نجات پیدا کرد.
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.
شماری از هواداران مقتدی صدر که به کاخ ریاست جمهوری یورش برده اند در استخر کاخ شنا کردند.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ